Sayfalar

11 Ocak 2015 Pazar

zengin işadamı ve karısı

yeni yapılan lüks sitenin spa merkezine masör olarak işe girdim,tabi bu iş için biraz vücut ve biraz da yüz güzelliği lazım,bunları olunca gerisi pek de önemli olmuyomuş:)ortayaş üstünde evli bir adam var,sürekli geldiğinde beni ister,hem sohbeti güzel,hem de iyi bahşiş verir...ee tabi ben de onun gelmesini dörtgözle beklerim...bu adamın tombul,koca götlü bide karısı var...karısıyla fazla muhabbetim yok,selamlaşırız sadec...birgün masaj esnaasında sevgilim olup olmadığını sordu,ben de yok dedim,peki napıyosun,parayla mı sikişiyosun dedi,yooo dedim,denk gelince sikiyorum dedim...sürekli biri yok yani öyle mi dedi,ee evet maalesef dedim...sen iyi bigençsin dedi,sana güvenebileceğimi sanıyorum,ne dersin dedi,hangi konuda dedim,karımı biliyosun,sence nasıl dedi,iyi bihanım dedim,onu geç oğlum,güzel mi çirkin mi dedi,valla ne diyim bilmem ki dedim,rahat ol söyle dedi,bence çok güzel bikadın dedim,gülmeye başladı,bu arada ben masaja devam ediyorum,yüzüstü yatıyor adam,ben de onun önünde boynundan kalçalarına doğru masaj yapıyorum,böyle konuşunca hemen sikim kalktı ve ileri geri hareket ederken kafasına değdim yanlışlıkla,oğlum napıyosun beni mi sikiceksin dedi gülerek,

oha dedim içimden,seni napıyım karını sikmek varken dedim...demek karımı güzel buluyosun ha,peki sikmek ister misin dedi...yok daha neler dedim,bazen böyle şeylerin olduğunu duyuyordum ama inandırıcı gelmiyodu bunlar bana,bir adam karısını nasıl siktirir diye düşünüyodum...yok abi estafurullah o ne demek dedim,oğlum rahat ol,ister misin istemez misin dedi,abi ben bu soruya cevap vermem dedim,söyle lan uzatma dedi,abi tamam karın çok güzel bikadın dedim,yani sikersin dedi,evet dedim utanarak ve korkarak...tamam o zaman saan ayarlıcam karımı dedi,sikim kalkık durumdaydı,kollarını uzatıp kalçamdan tutup kafasına doğru yanaştırdı beni,oo kaldırmışsın iyice aleti dedi,abi dur npıyosun dedim,karımı sikmek istemiyomusun dedi,istiyorum dedim,ozaman önce beni ikna et dedi,nasıl dedim,beni rahatlat dedi,nasıl olacak dedim,önce elinle boşalt benisonra sik dedi,olmaz dedim,neden beni sikmek istemezmisin dedi,istemem tabi ki dedim,ama sonunda karını sikiceksem seni de sikerim ama elimi sikine sürmem dedim,lütfen dedi,para da veririm dedi,olmaz abi kusura bakma dedim...yattığı yerden kalktı ve oturdu,beni de yanına oturuttu,tamam sen bilirsin dedi,elini pantolunumun üstünde koydu,sikimi avuçlamaya çalışıyordu,biyandan da had sik beni erkeğim sik beni diye mırıldanıyodu...sikimi çıkarıp 31 çekmeye başladı,daha önce hiçbir erkek sikime dokunmamıştı göt sikmemiştim,dudaklarıma yanaştı,öpmeye başladı,ama bu benim hıoşuma gitmedi,uzaklaştım fakat beni tuttu bırakmıyordu,öpüşmeye başladık,o anda sadece karısını düşünüyordum,öpüşme bittikten sonra sikim inmişti,çünkü hiç zevk almamıştım,ama mecburen bişey diyemedim,eğilip sikimi emmeye başladı,yavaş yavaş kalktı sikim,hoşuna gitti mi dedi,evet dedim

 iyice kaldırdı sikimi ve yatağa yüzüstü yattı yine,hadi çık üstüme dedi,çıktım götüne oturrdum,biyandan masaj yapıp biyandan da sikimi götüne sürtüyordum,ohhh demeye başladı,hadi hadi sik beni dedi,dizlerimin üstüne oturup sikimi götüne dayadım,hiç zorlanmadı nerdeyse,ilk hamlede giriverdi,pompalamaya başladım hızlı hızlı,ilk başında fazla zevk almasam da ben de hoşlanmaya başladım,gidip geliyodum üstünde,karısına küfür etmemi istedi,hem götünü sikiyor hem de karısına küfür ediyordum,bu benim de acaip bir şekilde hoşuma gitmişti ve nihayet boşaldım götüne...yine oturduk yatağa,konuşmaya başladık,teşekkür etti ve bu akşam beni yemeğe davet etti...tabiki kabul ettim...akşam olmuştu,heyecanlı bişekilde kapıyı çaldım,kapı açıldı ve karı koca beni karşıladılar...adamla tokalaştık kadının elini öptüm ve beni salona davet ettiler...filmlerdeki gibi bir saoln,büyük bimasa v.s...oturduk,önden içkiler geldi,tam anlamıyla rüya gibi bir hayatmış ...kadın mutfağa gidip gelirken adam sürekli beni izliyodu,gözgöze gelince göz kırptı nasıl ,beğendin mi der gibilerinden,ben de evet anlamında kafamı salladım...peki nasıl olcak dedim,söylediniz mi dedim,hayır haberşi yok dedi,nasıl olcak peki dedim,biraz sonra yemeklerle ilgilenirken mutfağa gidiceksin ve ne istersen yapıcaksın dedi,ya kızarsa istemezse dedim,öyle biihtimal oyk ki dedi,neden dedim,karım benim sözümden çıkmaz dedi,peki dedim...içkilerimizi içerken hadi artık dedi,kalktım ve mutfağa doğru ilerledim heyecanla...kolay gelsin dedim,saol dedi,yardıma ihtiyacınız var mı dedim,hayır teşekkürler dedi,ben arkamı dönüp salona baktım,adam bana hadi hadi gibi işaret yapıyordu,arkasına yaklaştım,yaklaştım,iyice yaklaştım ve kalkık sikimi dötüne dayadım,ama nasıl korktum anlatamam,hem korku hem heyecan ikisi biarada inanılmaz zevk veriyordu...

biraz daha abandım götüne,ama kadın tepki vermiyordu,heralde hoşuna gidiyor diye düşünüp kollarımla da sardım,sikimi artık daha rahat sürtüyodum kadının götüne,biyandan da memelerini okşuyorum,gömleğinin düğmelerini çözdüm,ellerimi sütyenin altından sokup meme uçlarını yuvarlamaya başladım,koca memeler elimde koca göt sikimin önündeydi,rüyada gibiydim,eteğini çıkardım sadece külot kaldı üstünde,yüzünü döndürdüm ve öpüşmeye başladık,biyandan vücudunun her santimetcekaresini okşuyor elliyor sıkıyor biyandan da öpüşüp sikimi amına bastırıyordum...5 dakika kadar böyle devam ettim,ellemediğim parmağımın deymediği nokta kalmamıştı,ama kadın hala tepki vermiyordu...ben de öpüştüğümüzü sanıyodum ama meğerse sadece ben öpüyor ve dudaklarını dilini ağzını yiyormuşum,o hiçbirşey yapmıyordu...üzgün ve isteksiz şekilde öylece duruyordu,sikim amının üstündeydi,ellerim göt yanaklarında,öpüşmeyi bırakıp,istemiyomusun diye sordum,istiyorum dedi,ozaman bana karşılık ver dedim,sikimi okşa dedim,elini pantolunumun içine sokup okşamaya başladı,inanılmaz zevk alıyodum,ama yine yüzü asıktı,sikilmek isteyen kadının yüzünde olmaması gereken bir hal vardı..yine durdum ve neden böyle duruyosun dedim,sen işine bak dedi,ne işi dedim,beni sikmeye gelmedin mi buraya dedi,evet aslında öyleydi ama sen istemiyosun galiba dedim...ağlamaya başladı,bu  arada yine arkama dönüp baktım adam çıkarmış sikini 31 çekiyordu,göz kırptım ve herşey yolunda işareti yaptım ve tekrar kadına döndüm...gözlerini sildim peçeteyele,ama o hali beni iyice azdırmıştı...kadın çarsiz şekilde önümde duruyordu kıpırdamadan,sikip bitir işini der gibi...evet biyandan çok aşırı tahrik oldum ama biyandan da içimden bises dur diyordu bana...sikim de inmeye başlamıştı,seni sikmemi istemiyomusun dedim,kocam istiyo dedi,kocanı siktir et,senin isteğin önmli dedim,evet istemiyorum dedi,tamam sen bilirsin dedim,içimden sikmek çatır çatır sikmek geçiyordu ama yine içimden bises yapma diyordu...seni son kez öpmek istiyorum,izin verir misin deyince,kadının yüzü biraz olsun gülümsedi ve tabi dedi,dudağına yapıştım öptüm sikimi yine amına sürtüp götünü avuçlayıp bıraktım...arkamı döndüm adam zevkten ölme kıvamına gelmişti...hala 31 çekiyordu,dönüp kadına seni sikmicem dedim,neden dedi,sen istemiyosun nasıl sikerim dedim,olsun sen sik yinede beni dedi,hayır dedim ve kocasının yanına gittim,nolduğunu sordu,neden sikmedin orospıumu dedi,canım istemiyo dedim,neden dedi,bilmiyorum dedim ve onu yanıma yaklaştırıp sikimi eline verdim,kadın da yanımıza gelip oturdu,kız orospu neden siktirmedin kendini delikanlıya dedi,ben bişey demedim diye ağlamaya başladı,adam çok sinirliydi kadının üstüne yürüdü dövecekti,hemen araya girdim,sakinleştirdim ve balkona çıkardım adamı,tekrar içeri girip içkilerimizi götürdüm...içmeye başladık,sakin ol falan deyip yumuşatmaya çalıştım adamı,işe yardı,sakinleştikten sosnra bana anlatmaya başladı,bazen arkadaşlarını getirip karısını siktiridiğini anlattı,zevk için yapıyormuş bunları,bugün de benim karısını sikmemi izzleyip 31 çekicekmiş ama olmadı...ozaman sana borçluyum dedim,nası dedi,beni yatak odana götür dedim,neden dedi,seni sikicem dedim,tamam dedi,odaya geçtik ve o azgınlıkla çatır çatır siktim adamı birkaç defa,sonra gece oldu ve duşumu alıp çıktım,kadınla da vedalaşırken yine elini öptüm,hoşçakalın dedim ve ayrıldım...aradan birkaç gün geçti,öğlen saati telefonum çaldı,bilmediğim binumara,açtım,sesten o kadın olduğunu düşündüm ama emin olamadım,kendini tanıtınca onun olduğunu anladım,buyrun dedim,biemriziniz mi var dedim,hayır sadece seninle konuşmak ve teşekkür etmek istedim dedi,ne teşekkürü dedim,o gece bana dokunmadığın için dedi,önemli değil yapmam gereken oydu ve onu yaptım dedim...sen çok delikanlı bigençsin dedi,teşekkür ederim dedim,yarın müsatsen  sahilde kahve içelim dedi,eşinizin haberi olacak mı dedim,hayır dedi,peki dedim ve kapattım...ertesi gün oldu,buluştuk ve hemen sohbete başladık,yine teşekkür etti,çok iyi biri olduğumu,kocasının diğer arkadaşları gibi kaba olmadığımı falan söyledi,yine ağlamaya başladı...o ağlayınca açıkçası ben de üzüldüm ama yin e de sikim kalktı...yanına yanaştım ve elimi omzuna attım,sakin ol ağlama lütfen falan dedim,kendimin de üzüldüğünü söyledim,yüzüme baktı ve dudağımdan öptü,

napıyosun dedim,o gece istememiştim,ama şu anda çok istiyorum beni sikmeni dedi,hayır olmaz dedim,tekrar öptü,dilimi emip dudaklarımı ıslak dudaklarıyla öpüyordu...ben de karşılık verdim uzun bimüddet öpüşmeye devam ettik...çok tatlıydı,o üzgün surat ifadesi gitmişti,gülümüyordu,hadi sik beni dedi,şaşırmıştım,burda olmaz,ama gerçekten istiyosan akşam müsait olursan bana gel dedim,tamam gelicem dedi...adresimi verdim,akşam hazırlığımı yaptım ve beklemeye başladım...kapı çaldı nihayet,kapıyı açtım ve içeri aldım,hemen ayakta sevişmeye başladık,öpüp okşadıktan sonra masaya oturuttum ve sakin ol önce bişeyler içelim sonra dedim,hayır şimdi dedi,sakin ol dedim ve mutfağa gittim...içki getirdim,anlat bakalım dedim..ne anlatıyım ki,kocamın fantazileri işte dedi,yine hüzünlenir gibi oldu,hemen dudaklarına yapıpşıp öpmeye başladım,kendimizden geçtik anında,kucağıma alıp yatak odama götrüdüm,biraz oldu tabi taşımak ama yine de başardım:)yatağa sertçe fırlattım,kollarını ve bacaklarını açıp beni bekliyordu,hemen bacakarasındaki yerimi aldım,öpüşmeye devam ederek sikimi çıkardım ve amına soktum...hiç çığlık falan atmadı,sadece zevk iniltileri çıkarıyordu,daha hızlı daha hızlı sok şunu diyordu,bu da beni iyice hızlandırıyordu ,hızlı hızlı sokup çıkarmaya başladım,koca memelerini mıncıklıyordum,üstünde resmen debelenip altımdaki o güzel hatunu beceriyordum,sikimi çıkardım ve döndürdüm,yüzüstü yatırdım,kocasını siktiğim gibi şimdi kendisinide sikicektim,bütün güvcümle üstüne çıkıp eziyordum kadını,altımda hareket edemiyordu,yavaş ol demeye başladı,bu defa ben durmadım ve onu acıta acıta eze eze siktim,götüne geldi sıra,ama deliği dardı,en azından kocasının götünden daha dardı:)zor da olsa sikimi soktum götüne,yavaş yavaş pompalamaya başladım,

götü çok güzeldi,gidip geldikten sonra sikimi çıkarıdm ve götünü yalamaya başladım,memelerini yine mıncıklayıp her noktasını okşuyordum,bisüre sonra ağzına soktum sikimi,çok güzel yalıyordu,ve maalesef biraz sonra boşalmak zorunda kaldım...hiç bitmesin isteiypordum ama arıtk bitti...uzanıp yanyana,konuşmaya başaldık tekrar,bu defa mutluyduk ikimiz de...iyiki o gün beni sikmedin dedi,neden dedim,eğer o gün sikseydin bugün sikemezdin dedi...anlıyomuun dedi,sanırım anlıyorum dedim ve yine öpüşmeye başladık,gece yarısına kadar 3 kere daha boşalttı beni...işimiz bitti,gitme zamanı gelmişti arıtk,cüzdanından bir miktar para çıkarıp verdi bana,almak istemedim önce,ama çok rica etti,hatta bu rica daha sonra emire döndü,ben de kabul ettim...artık seninim dedi,sana ben bakıcam dedi,sen benimsin,sadece benim olacaksan benim de herşeyim senin olur tamam mı dedi...tamam dedim,sadece seninim dedim,öpüştük ve arabasına bindirip gönderdim koca götlü sevgilimi...tabiki bununla bitmedi,defalarca sikişmelerimiz oldu o geceden sonra,hem sikiş,hem de üstüne hediyeler paralar değerli eşyalar...çok güzel günlerdi...<br/>
 ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.