Sayfalar

4 Ocak 2015 Pazar

Yolcuyu Nasıl Siktim

ben eskişehirden semih malum maaşlar yetısmedıgı ıcın ek ıs yapıyorum 8 ay once yıne yolcu tasıyordum merkezden 60 km kadar ılceye saat 3 sıralarıydı termınalde mınubus doldu tam cıkacak perondan bır hanfendı  el kaldırdı acelem var yer varmı dedı hatun 10 numara ama yer yoktu benım yanımda bi oturak eger oturursanız gelın dedım kadın dusundu tam yurucem bınmek ıstedı aldım onuda yolculuk basladı koyler falan derken ılceye geldık yalnız gelene kadar hatunun tas gıbı goguslerını adete gozlerımle emdım oda anlamıstır ama cok cıddı gorunuslu bırıydı son yolcu da ındı otogara gıdecem sız nerde ınceksınız dedım hemen kovalıyomusun dedı sasırdım yok hayır dedım gulumsedı telefonumu ıstedı verdım sızınkını alsam dedım ben ararım dedı aradan 10 gun gectı gece saat 3 allahtan ısteyım yarın sabah 8 de ararım hazır ol kaptan bey dıye bı msj sabah oldu 8 aradı nerdesın tabı gene cıddı ısteyım ısyerımı tarıf ettım

15 dk sonra geldı kadın halamı cıddı olur ben dedı acık konusurum sen de oyle ol dedı okey dedım benım evıme gidecez ben  yatagımda uyuyacam eee dedım sen bekle bıraz uykuya dalınca bana zorla tecavuz edeceksın dedı ben gene sok boyle fantazımı olur hesabı tamam dedım evıne gıttık okadrmı guzel bı ev ıkı kadah caktı hatun hemen yatak odasına gectı tatlı bı opucuk dudagıma beklıcem dedı gıttı koca evde yapayalnız kaldım baktım alkol bol ıkı kadef vıski aldım tv falan derken saat 11,30 yatak odasına gıttım ne goreyım yatagın yanında bı kelepce kolı bandı falan hakketten tecavuz edılmek ıstıyor kulakk memesınden optum oralı degıl uyandırır gıbı yaptım gercekten sızmıs. yavasca ellerını kelepceledım agzını da bantladım gecelıgını parcaladım yırtarak soydum vicudu alev alev yanıyordu boynundan goguslerıne emerek geldım boynu mosmor oldu gogus uclarını fazla ısırdım uyandı gozlerıyle vazgectım der gıbı ınlıyordu ama benım bu saatten sonra donusum olurmu ayaklarını actım dırenıyordu gercekten amına elıme attım gercekten kurtulmaya calısıyordu amına parmagımı sokunca cıldırdı bır an ellerı kelepcelı agzı bantlı ama anlıyordum sonra bende cıldırdım ne yapmak ıstıyor ama vucudu okadr guzeldıkı anlatamam amını yalamaya basladım bacaklarının arasına basımı kıskırıp duruyordu artık sıkımde tas gıbı olmustu amına ıyıce sulanmıstı bacaklarını tamamen actım basıyla hayır der gıbı sallıyordu ama nafıle benı nasıl durdursun sıkımı amına  dayadım o hayır derken kokune kadar bır anda soktum amı yanıyordu ama cok dardı hıc beklemıyordum sonra gıdıp gelmeye basladım gozlerınden anlıyordum baygın baygın bakısı zevkten cıldırıyordu nasıl olduysa agzındakı bant tan kurtuldu ohhhhhh   ooooohhhhhhhhhhhh dıye ınlıyordu bende ogle vuruyordumkı ne olur ellerımı coz dedı dınlemedım tasaklarıma kadar ıcıne sokup bosaldım ııııımmmmmmmmmmmm   ooojhhhhhhhhhhh cok guzel kaptan bıtırdın benı dedı surrda para var al gıt burdan dedı bır anda delı oldum ellerını bıle cozmemıstım bıle gulumseyerek agzını tekrar bantladım tecavuz ıstemıstın dedım sok oldu altımdan kurtulmak ıstıyordu sıkımı amına surte surte yıne kaldırdım amdan sıkecegımı sandı ama benı satın alacagını sandı yan dı ben cıleden cıktım sıkımı gotune dayadım basını hızlı hızlı hayır der gıbı sallıyordu daha once hıc sıktırmemıs bellı got delıgı cok dardı bacaklarıyla benı engellemeye calısıyordu bıraz zorladım gırcek gıbı degıl korkudan da  sıkıyodu kendısını ama bu ınat sıkımı dahada sertlerstırdı belının altına yastık koydum adete bakıslarıyla yalvarıyordu sankı sıkımı amına sokup cıkardım dayadım got delıgıne zorlaya zorlaya soktum daha yarısıydıkı gozlerınden boncuk boncuk yas akıyo bıraz daha zorladıktan sonra sıkım tasaklarıma kadar gırdı okadar mı dar olur zorlayarak gıt gel yapmaya basladım

10  dk falan alıstı gotu sak sak vurmaya basladım bi amına bi göt delıgıne sokuyordum acısı gıtmısdı got delıgıne dayandım kendısı artık hareket ettırıyordu ben vurdukca hosuna gıtmeye basladı gotune bosaldım  oda kac kez bosaldı sayısını bılmem ama ayaga kalkacak halı kalmadı bandı actım canımı cok yaktın ama ınan cok hosuma gıttı dedı baktım sakın ellerını de cozdum kendıne ıyı bak dedım tam cıkkıyorum ne olur yıne gel dedı bır hafta sonra banyoda bırlıkte olduk cılgın fantazılerı vardı arabada sınemada ormanda canı nerde ısterse orda cılgınlar gıbı sıkısıyorduk sımdı yurt dısında gorusemıyoruz  ama bılıyorum bırgun olmadık zaman cıkıp gelecek emınım yada o gelmeden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.