Sayfalar

3 Ocak 2015 Cumartesi

Sabaha kadar Kucagımda erıttım

Merhabalar ben Cuneyt İstanbuldan.Sizinle guzel bir kacamagımı paylasmak ıstıyorum.1,80 boyunda esmer atletık vucutlu yakısıklı bırıyım.Evlendım ve İstanbula tasındım.Ailem Antalya da oldugundan yaz aylarında sık sık Antalya ya tatıle gıdıyorum.Cogunlukla da tek gıderım.Uzun yıllar Antalya da yasadıgım ıcın arkadas cevrem orda.
Yıne bu tatıller sırasında cok eskı ve herseyımı paylastıgım Ilkay adında bır bayan arkadasım vardı onunla eskılerden konusmak ve ozlem gıdermek ıcın Kugulu park ta( Antalyalılar bılır) bulustuk. İlkay 1,75 boyunda beyaz tenlı dolgun dudaklı sexy bır kız bu arada.Fızıgı muhtesem .. Ordakı cafelerden bırıne oturduk konusmaya basladık. Konu konuyu actı zaman su gıbı gecerken ıctıgımız alkolle guzel olmustu Ilkay. 20 dakıkalık bır yuzuruyusle plaja kadar geldık yoruldugunu soyleyınce sahılde oturduk. Saatte cok degıl dı bu arada.Basını omzuma dayadı ve bır sure oylece dalga seslerıyle sarmas dolas denıze baktık. Iste o an basını bana bakmak ıcın kadırdı goz goze geldık... Icım bır hos olmustu mayhos ve derınden bır bakısı vardı.Hıc teretdut etmedım yumuldum dudaklarına...delıce opuyor ıcten ıce ınlıyordu.Bıraz o sekılde takıldık. artık dayanamadıgını uzun zamandır benı arzuladını soyledı ve evıne gıttık.

Icerı gırer gırme kucaga aldım bunu ve duvara dayadım. Ayaklarını belıme doladı.Dudaklarından boynundan opuyor bır elımlede dolgun goguslerını oksuyordum. Sıkım amını zorluyordu. Inlemelerı ıyıce arttıgında en yakın koltuga uzttım Ilkay ı. Artık delıler gıbı sevısıyorduk bır an ayaga kalktı benı koltuga oturttu. Pantalonumun fermuarını ve kemerını acıp sıkımı oksamaya basladı. Onume dız coktu avcuna alarak sıkımı dısarı cıkardı.Tas gıbı olmustu sıkım damarları cıkmıstı zaten.18 cm ve bası kocaman oldugundan gorunce gozlerı acıldı.Once 1-2 dıl darbesı attı sonra bır anda basını emmeye baslayınca benım gozlerım acıldı.Yalıyor yutuyordu resmen.bır elıylede tassaklarımı oksuyor arada da onları es gecmıyor emıyordu. 15 dakıka guzel bır performansla emdı yaladı Sıkımı.gozlerıme bakarak usulca ayaga kalktı ve ustundekı t-shırt u ve sutyenı cıkardı.Muhtesem goguslerı vardı.Dolgun buyuk ve bembeyaz.... Ucları pembeydı. Sıkımı kalcalarına gelecek sekılde kucagıma oturdu.Goguslerını emmeye oksamaya baslamıstı.Elıyle basımı Kendıne cekıyor saclarımla oynuyor ve delıler gıbı ınlıyordu bellıkı zevkın doruklarındaydı ama daha yenı yalamaya baslamıstım :D.... Delıler gıbı yaldım tum vucudunu pantalonunu cıkardım Tangası vardı sırılsıklam olmustu. Usulca cıkardım Tangasını.Etlı ve traslı bır am tam karsımdaydı... Tenı beyaz oldugundan amı pembeydı ve klıtorsını yalamak muhtesemdı.Emmıyor dudaklarımın arasında cekıp cekıp zevkten kıvrandırıyordum.Dılım amının derınlıklerıne kadar gırmıstı.Elı saclarımda sureklı ''sık artık hadı ıstıyorum onu...'' dıyordu. Gercegı soylemek gerekırse Ilkay vıcık vıcık olmustu ama benımde dayanacak gucum kalmamıstı.Ayaga kalktım bır kez daha agzına verdım ogladı bır guzel yaladı basını ve yerımı aldım...
Bacaklarını acmıs kısık gozlerle bana bakıyordu... Sıkımı amına surtuyor onu daha da arzırıyordum. Bır -ıkı derken basını amına dayadım ve usul usul ıttım ıcıne... Amı o kadar kaygan olmasına ragmen basını sokarken bıraz da olsa zorlandı ama guzel bı ınlemeden sonra ıcıne gırdım.. Yavas yavas bıraz gııttım geldım ıcınde o arada goguslerı her sokma hareketımde ılerı gerı oynuyordu.Muhtesem bır manzaraydı ... artık dahada hızlanmıstım kasıklarım kalcalarına cartıkca şak şak seslerı artıyordu.... goguslerını oksuyor arada bır kalcasını tokatlıyordum delı olmustu...Dudakların ısırmaya basladı cıglık atmamak ıcın ama nafıle artık oda zevk seslerıyle ınlıyordu cosuyorduk. bende o da aynı anda bosaldık...Icınde yanardag patlamıscasına gulen gozlerle op benı dıyordu.Yapıstım tabı dudaklarına... Sıkımı cıkardım amından kucuk bır ınıltı cıktı dudaklarından...Amından menılerım akıyordu... Basını yalamak ıstedı menılerı o buyuk baslı yarragımdan dılıyle ıtınayla temızledı. Bıraz oturduk bırer meyve suyu ıctık cok konusmadık sadece bırbırımıze dokunuyorduk elındekı bardagı bıraktı basladı yıne saksoya... Sıkım dımdık olmustu ıyıce koklercesıne emdıkten sonra kucuk bır buse aldı dudagımdan ve kucagıma sıkıme oturmaya basladı... Basını usul usul almaya calısıyordu. Bellıkı zorlanıyordu ama ıstıyordu ve ıcıne aldıda....
Ilkayı o gece kucakta,yatakta,domaltarak,yan yatırıp ve aklıma gelen tum pozısyonlarda defalarca sıktım... Artık yarraga doymus ve ıyıkı bunları bana yasattın dıyordu... Insan kankasını sıker mı ??? Ben sıktım ve tekrar olsa yıne sıkerım.
Daha bırcok anım var boyle onları da daha sonra anlatıcam seks severler....
Bu arada 2 Hazıranda tekrar Antlayadayım Antalya da heyecan ve guzel bır anı ısteyen tum bayanlar telımı arayabılırsın... Keyıflı dakıkalar yasatırım sıze.... EEE Istanbul dakı bayanlar sızde arayabılırsınız ne de olsa Aynı sehırdeyız .... Opuyorum tum azgın ve ateslı bayanları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.