Sayfalar

9 Ocak 2015 Cuma

Kıro tatil boyunca sikti beni


Merhaba ben defne 21 yasında sarısın yeşil gözlü 172 boyunda 58 kilo saçları beline kadar uzanan güzel bi kızım İzmirliyim yazları bodrumdaki yazlığımıza gideriz ailece her yıl gibi geçen sene de gittik gündüzleri genelde babam kahveye annem yazlıktaki komsuların yanına bende sahile yüzmeye giderdim bikinimi giyer kimi zaman yüzer kimi zamanda güneşlenirdim malum kırolarda çok olur sahilde kızlara mal mal bakar dururlar bi gun gene yüzmek için denize girdim yüzerken bi anda 35 yaslarında çirkin kıllı  bi kıro çıktı suyun içinden korkuttu beni ne haber yavrum birlikte yüzelimmi dedi nedense bende kürtlere ve kırolara karşı seks hissi uyanır yüzelim dedim ilk basta el kol sakaları ile yüzmeye başladık sonra beni omzuna alarak atmalar filan ustunden derken elimi tutup aletini dokunmamı istedi çıtırım istermisin bunu dedi gayet kaba bi tabirle bende sok oldum bisey diyemedim ses ( sex hikayeleri ) cıkarmıyosun sende istiyosun demi küçük orospu dedi elimden tutdu denizden çıkardı yanımda kısa kalıyordu.ıssız bi yere doğru yola koyulduk biraz gözlerden uzaklaşınca burası iyi burda olur dedi ben daha önce çok ilişkiye girmiştim ama hoşlandığım kürt kro tipli biriyle hic yatmamıştım heyecanlanıyodum açıkçası adam kro benim bikini ustunu çıkardı ve top gibi olan yuvarlak yumruktan biraz buyuk goguslerimi emmeye başladı vahşi bi sekilde bu adam cok sert kızım dedim memeye böyle saldırıyosa amı parçalar dedim içimden ama bi yandanda heyecanlanıyodum sekste her zaman sınırları zorlayan biri olsamda karsı taraf beni hic zorlayabilecek kadar sert sikmezdi ama bu sefer deli sikileceğimi biliyodum neyse gogğuslerimi emdikten yaladıktan sonra alta geçti bikiinmin içine eline sokup sert 2 parmak atti dedim ne yapıyosun canım acıdı dur dedi bu daha başlangıç diyerek kotu adam gibi sırıtarak guldu kro sonra sortunu cıkardi hop aleti butun ihtişamıyla onumde oda ne kolum kadar kalın 23 -24 cmlerde basına doğru kalınlığı artan damarlı cok kıllı kalp gibi atan bi yarak dedim defne kendime daha once denk gelseymiş ya bu kro nerelerdeymiş ( seks hikayeleri ) yala onu karıcığım dedi bende dururmuyum 1 ay yemek yememiş ler gibi saldırdım yalamaya emmeye başladım aletini kafamdan tuttuğu gibi ileri geri ettirmeye başladı ağzımı amım gibi sikiyodu resmen dayanamadı ağzıma kesik kesik patladı çoğu kızın sevmeemsine rağmen ben nedense spermi severim ve hepsini yuttum orda daha sonra 2 yalamayla gene dikildidon arkanı orospu domaltım sikecem dedi ve döndürmesiyle girmesi bi oldu gözelrim yerinden fırlayacakmış gibi oldu  arkadan bana sıfır yapışmış gitgel yapıyordu.göğüslerim sıkıp ensemi sırtımı yalıyordu.10 takika kadar domaltıp sikti daha sonra onume dondurup kucakladı ve ayakta sikmeye devam etti bi yandan etli dudaklarımı emiyor her yerimi yoğuruyordu bir yandan da gotume parmaklarını sokuyodu ayakta sikerken aniden amımdan çıkarıp anladan girmeye calıstı ama olmadı girmedi ne dar götün var orospu dedi ustunden atti domal lan dedi domaldım iyice tukrukleyerek bi anda kökledi sonuna kadar gerçekten kıcım yarıldı sandım üstüme çıkarak bi 10 dk kadarda o sekilde sikti her yerimi sıkıp elliyordu resmen tadımı çıkartıyordu sonra gotume gene kısık kısık boşalmaya başladı boşalmasına rağmen içimden çıkmak istemedi 2 dk kadar durmuştur üstümde harikasın yavrum diyordu bozuk şivesiyle .biraz dinlendikten sonra beni dondurup yala lan dedi gene ben gene yalamaya başladım kalktığında yere uzandı otur dedi ustune ben yavaşça oturmaya kalkıyodumki aniden altdan gene kökledi gene canımı yaktı kro ama cok buyukde zevkler yasatıyodu bana  alttan geniş kalçalarımı sıkıp tokatlıyordu sapık bi 10dakda ustunde zıplamışımdır sonra ustunden attığı gibi bacak omuza getirdi ben i eline balgamlı tukuruk attığı gibi yarağına surdu bu sefer aniden girmedi klitorimde yarağının basını gezdirmeye başladı seks hikayeleri dedim en zevke geldiğim yerde ne duruyosun soksana sanamaı sorcam la orospu dedi ne yapcağımı sesimi çıkarmadım bidaha niyeti beni delirmekti bir az daha devam etti sok ulan orospu çocuğu dedim vay bizim sosyete kızı küfürde biliyomus dedi bilmem mi ananıni bile siktiririm dedim ve tokatı yedim yavaş ol orosopu dediği gibi aniden girdi sap sap diye sesler eşliğinde amımdan sikemeye biraz sinirlenmişti boğazımı sıkıp sikmesinden ve bana sürekli hakaret etmesinden anlıyordum.gerçekten çok sert sikiyordu.bu şekilde 15 dakika devam etti gene ulan dedi ne amlar var aq benim karımın amı geçmiş senin gibi kızları sahilde tavlayıp sikmesem bu hayat cekilirmi dedi bana ve bu sefer de amıma patladı spermleri bende o zevkle hic aldırış etmedim 2 dk kadar içimde durdu dudaklarımı ve boynumu yalatıp gyindi gitti ben oyle kalmışım orda yarım saat boyunca o gun ve diğer günler yaz bitene kadar sikti beni tadımı cok sevmiş kürdüm ama 1,5 ay sonra sunuda öğrendim ilk yaptığımız seksde hammile kalmışım ondan ona söylemedim ailemdende korktuğumdan aldırdım çocuğu bakalım bu yaz neler yaşanıcak öptüm sizleri bye…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.