Sayfalar

16 Ocak 2015 Cuma

Ah Gülşen

ben samsundan tarık.gülşenle aynı işyerinde çalışıorduk ve çok iyi arjkadaştık..ona karşı cinsel yönden bişey beslemiyordum.bigü işyerine siyah bir elbiseyle glmişti.içinde de siyah bi çorap vardı.o gün oturup bacak bacak üstüne attığında beni çok tahrik etmişti.hatta eve geldiğimde kendi kendimi tatmin ettiğimde onu bu kıyafetiyle hayal etmiştim.artık onu istiyordum,arzuluyordum..ve günler haftalar geçtikçe bunu ona iyice belli etmeye başladım.o  da artık anlamıştı.bi tatil günü alışveriş merkezinde gezerken ona rastlaım,oturduk bi çay içtik.hayır diyeceğini düşündüğüm halde yinede eve geçelim dedim ama o ıhh mıhh derken kabul etti.evdeydik ve bşbaşaydık.dolaptan soğuk kola çıkardım ve içmeye baladık.nasıl yaklaşacağımı bilmiyordum.lavaboya gitmek istemişti.döndüğündegömleğinin en üst düğmesini açmıştı.ben zaten anladım onun da niyetini.ayakta hemen boynunu öpmeye başladım.o da bana karşılık veriyordu.gömleğinin düğmelerini çözüm ve göğüslerini ısırmaya başladım.o da benim sikimi okşuyordu.eteğinin altından külodunu çıkardım.kanepeye uzandık.eteğini yukarı sıyırıp amcuğunu yalamaya başladım.ben soyunmuştum çıplaktım.ama onda etek ve siyah çorapları kalmıştı.pozisyondan pozisyon geçiyorduk.göbeğinin üstüne boşalmıştım.ve sonra gülşenle defalarca birlikte olduk....onun amının tadı bana başka geliyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.