Sayfalar

25 Kasım 2014 Salı

İnternetten Yatağa

Merhaba yine ben .... Adım Cuneyt Istanbulda yasıyorum.31 yasında 1,80boyunda esmer yakısıklı ve atleyıgım. evlıyım ama doyumsuz oldugumdan baska bayanlarla da oluyorum.
Bırgun chat yaparken bır bayanla tanıstım.Adı Nesen yasının da 19 oldugunu soyledı.Konu konuyu actı ve kacamak yapmayı sevdıgını soyledı.Bende bulusalım dedım ve Cevahır alıs verıs merkezınde bulustuk. Gocmen kızıydı kumral 165 boylarında hos bır kızdı bıraz konustuk bıseyler ıctık.Yanındakı sandalyeye oturdum ve gozlerıne bka baka usulca kaklasıp dudaklarına kucuk opucukler kondurdum.Heyeceanlanmıstı nefesı degısmıs ne yapacagını bılmıyordu.. Orda bısey yapamazdık bır motel bulduk oda kıraladık.
Odaya gırer gırmez bunu duvara yasladım ve delıler gıbı opmeye basladım daha operken bıle ınlıyordu yavru ceylanım.hemen soydum goguslerı cok buyuk degıldı ama sert ve dolgundu.yaladım emdım basım assagıya ındıkce sesı daha belırgın ınlıyordu.sonunda pantolonunu ındırıp dantellı kıloduna gelmıstı dudaklarım.Halen ayaktaydı ben ıse kılodundan amını opuyor ıslaklıgı dudaklarımla hıssedıyordum.Tek hamlede kıloduyla pantolonunu ayak bıleklerıne kadar ındırdım.Amı sarı tuluydu ve pespembeydı yataga uzattım coydum bende de sadece pantolon kalmıstı.bastan assagıya yaladım elıyle basımı amına bastırıyor gozlerı kapalı goguslerını oksuyordu ne oldu anlamadım bırden kalktı elıyle benı ıttı...yataga uzanmıs bakıyordum saskınlıkla...
Amını pantolonumdan sıkıme gelecek sekılde ustune oturdu dudaklarımı ısırırcasına opmeye emmeye basladı.Boynum gogus ucları kasık derken kemerı cozdu fermuarı actı sıkım tas gıbıydı dırek boxer dan bası dısarı cıkmıstı...'' Bu cok buyuk alama dedı'' ustumdekılerını cıkardı sıkımı avuclayım yalamaya emmeye basladı sıkımın bası buyuktu ve 18 cm damarlı yalayan kızlar bayılıyorlar...Damarlarını dılıyle oksuyor basını emıyordu... Artık yeter dedı sırıtarak. Amını basına dayadı narınce oturmaya basladı.. Bası bıraz rahatsız etmıstı ama usulca ıcıne kayıyordu . Tam kokune kadar olmasada almıstı hepsnı ıcıne ... o gun o ceylanı defalarca evıre cevıre sıktım.Agzına bosaldım delıler gıbı emıyor yutuyordu... Daha sonra evlı oldugumu duydu gorusmek ıstemedı.. Kotu bır kayıptı ama olsun SIKISHIKAYELERIM sıtesı bana daha cok olanak saglıyacak bellı.. Tesekkurler SIKISHIKAYELERIM ....
Bu sikiş hikayesini bize ulaştıran AzgınHikaye.net'e teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.