Sayfalar

2 Kasım 2014 Pazar

Evli Çift 2

daha önce yazdığımızın devamı ediyor ben ve kocam şaşkınlık iiçindeydik duşumuzu alıp saolan geçtik ben mutfağa geçip soğuk içecek alıp geldim<br />
faruk ben bisksuselim dedi iki taraf ta oluyorum ne diyim kadında olmayan güzel götü ve vucudu vardı muratın siki gene kaklktı bende gelip farukun önünde hafif domalıp götümün deliğini yalamasını istedim oda büyük zevkle yalamaya başladı dilini çok güzel kullanıyordu tek çiftlerle takıldığını hem siktiğini hemde sikildiğini söyledi eşimin büyük siki kalkmış bana bakıyordu şimdi murat yazmaya başladı  eşim faruğun önünde eyilmiş götünün deliğini yalatıyor ve inliyordu ohhhhhhhhhhh faruk yala götümün deliğini ohhhhhhhhhhhh durma sok dilini götüme sik dilinle bende kaltım sikimi ağızına verdim karımda haydi şimdi ikiniz sikin beni sabaha kadar ohhhhhhhhhhhh sonra yatak odasına geçtik ebruyu yatırıp bu sefer ben amcığını farukta götünü yalıyordu  karım inliyordu ohhhhhhhh erkeklerim yalayın beni  bitirin  faruk offfffffff muratcım ben ebru kadar seksi seven seksi kadın görmedim öyle göt deliği yalamadım  yaladıkça çıldırıyorum şimdi ebru uturup bizde ayağa kalkıp ebruyu sırayla ağızından sikmeye başladık ikisini de almaya başladı iki büyük yarrak ebrunun ağızındaydı

bu sefer faruk altta ebruyla 69 oldular ebru farukun sikini yalarken farukta ebrunun amcığını bende biraz göt deliğini yalayıp tam ebrunun amcığına sokacakken faruk sikimi ağıza alıp somurmaya başaladı öyle yalııyor somuruyorki belim gelecekti sonra eliye eşiimin amcığına soktu ben ebruyu sikerken oda amcığını yalıyor boşta kalan taşaklarımı yalıyordu eşin ohhhhhhhh kocacığım sik sokkkkkk amımı ohhhhhhhhhhh  haydi farukcum eşim sikerken sende yala amcığımı sonra bu sefer ebru farukun sikinin üstüne uturdu zıplamaya başladı  haydi canım faruk sikerken sende götümün deliğini yala sok dilini ohhhhhhhhhhhh evet bak faruk nasıl sikiyor karını ohhhhhhhhh haydi bende dayanamayıp sikimi göt deliğine sokmaya sikmeye başladım ebru birden inlemeye başladı ohhhhhhhhhh sikin beni durmayın bitirin beni haydi aşıkları sikinnnnnnnnnnnnnn ohhhhhhhhhhhh eşim birden kasılmaya başladı ikimizin arasında boşalmaya başladı ama ikimizde durmaya niyetimiz yoktu pozuzyon değiştirip ben amcığından oda götünden sikmeye başladık karımda inledikçe inliyor zaten oda doymuyor bu sefer faruk ebruyu domaltıp götten tek başına sikmeye başladı sende benim götüme gir önce sikimi ebrunun ağızına verip yaladıktan sonra eşim haydi canım karını götünden sikeni sende sik götünü ben arkasına geçip birden götünün deliğini sapladım ben farukun götünü sikerken oda hızla karımın götünü sikiyordu götü o kadar dardıkı sikimi yakıyordu ateş gibiydi birden karımın götünden sikini çıkartıp ağızına verdi ebru kendi götünden çıkan yarrağı yalamaya somurmaya başladı ben sikerken birden ebrunun ağızına boşaldı ohhhhhhh muratcım senin kadar beni kimse böyle sikmedi bende farukun götünden çıkartıp hemen karımı domaltıp götünün deliğini sikmeye başladım.

farukta altına yatıp amcığını yalamaya başladı eşim birden işer gibi farukun ağızına boşaldı bende artık dayanamayıp farukun ağızına boşalmaya başladım eşimin götünden çıkan sikimi somurup döllerimi yutmuştu hem benim hem ebrunun döllerimizi yutmuştu eşim uzanmıştı yorulmuştu bense daha yeni başlıyordum faruk birden tanıdığı bir çift olduğunu onlarda sınırsız seviştiklerini söyledi ebru hemen çağır dedi ama kadınında kadınlarla seviştiğini ebruda olsun oda gelsin benim götümü amcığımı yalasın  ebru bir günde çok değişmişti onlar gelene kadar ne yapacağız dedi eşim ben doymadım dedim eşimde bak faruka kadın gibi sikide çok güzel bir birinizi sikin dedi bende seyredeyim haytımda hiç öyle düşünmedim ama faruk yanıma yaklaştı ve dudaklarıma yapıştı aynen kadın gibi dudakları vardı ebru ben nasıl kadınla sewişeceksem sende farukla sikiş dedi birden faruk beni domaltıp kıllı götümü yalamaya başladı acayip yalıyordu bir tek karım götümü yalardı ebru kalktı farukun sikini yalamaya başladı sonra bizi 69 bozusyana getirdi faruk altta ben üstte eşimde farukun sikini ağızıma verdi ilk defa yaptığım şeydi aynen benim sikim kadar büyüktü somurmaya başladım ebruda taşaklarını yalıyordu sonra farukun götünü yalıyordu sonra kalkıp arkama geçti faruk sikimi  eşimde götümün deliğini yalıyordu


eşim bak faruk kocamın götünü sikecekmisin evet dedi bense yok dedim ama dinletemedim eşim beni domaltıp önce götümü sonra farukun sikini kremleyip bak canım götten nasıl sikiliyor dedi birden farukun siki götüme girmeye başaldı eşim önümde domalıp faruk beni sikerken bende önce götünü yalatmaya başladı önce ağrı sonra zevk almaya başladım kökledikçe sikini faruk sikim daha sertleşiyordu sonra eşim altıma geçip sikimi somurmaya başladı faruk beni sikerken eşimde yalıyordu birden kasılsdım ebrunun ağızına boşaldım farukta sikini götümden çıkartıp gene hemen ebruyu sikmeye başladı bende bitmiştim ebru çıldırıyordu  zevkten ebruda farukta boşalmışlardı ikisi banyoya gittiler biraz bekledim bende gittim ebru farukun ağızına çömelmiş farukun ağızına işiyordu  farukta iştahla içiyordu ebru bana da yapardı benimde çok hoşuma diderdi ağızıma işemesi   duşumuzu alıp çifti beklemeye başladık  onlarla yaşadığımızı evli çift 3 yazacağım onlarlada çok ama çok zevkli saatler yaşadık k i p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.