Sayfalar

9 Nisan 2014 Çarşamba

Yalnızlık

Canım çok sıkılıyor ne yapacağımı bilmiyorum.sağdan soldan bulduğum kadın çamaşırlarını giymeyi çok seviyordum.birgün gene evde içerken canım sıkıldı evim sahile yakındı.sahil kenarında ki evlerin balkonlarında asılan çamaşırlardan alıp giymeye bayılırdım.bedenim çok hoş uzun dolgun fizikli biriyim.balık etli bir kadın gibi neyse uzatmıyayım.bir bira alıp sahile indim içimde dantelli çorap üzerinde eşortmanım vardı.bir balkon kestirdim gözüme ve atladım hoş bir kırmızı tantelli kilot buldm ve alıp kaçtım ama nerde giyecektim.sonra sahildeki soyunma kabinlerinden birine girdim ve ve dantelli çorabı çıkarıp hemen kilotu giydim.ve çıkıp uzaklaştım.geceleri sarhoşlaın ayyaşların aşıkların takıldığı bir iskele var oraya dor kıvırtarak ve tahrik olarak sahilden yürüdüm.etrafıma bakınıp yanlız muhabbet arıyan birilerine bakıyodum.kimseler yoktu.neyse bir kenara doru oturdum biramı içiyordum ardından biraz zaman geçti ve büfeye bir bira daha almaya gittim biramı aldım ve gene yerime dönüyordum sonra aynı yere geldim oturdum biri az ileride çişini yapıyodu ve beni gödü arkasını döndü.çişini yaptıksan sonra yanıma gelip kusura bakma seni görmedim dedi ve hem az yanıma oturdu.buralımısın felan diye sorular sormaya başladı benim içimde şimdikler çakmaya başladı.hayır dedim örenciyim aslında buralıyım ardından muhabbet muhabbet kendiside buralı deilmi bütlere kalmış kimseyi tanımadaığındanda çok yanlızmış.sonra saat baya ilerlemiş bir erkek gibi muhabbet ederken sahilde çok gay olduğunu bir iki tane denk geldiğini felan anlatmaya başladı.bende herkesin tercihi yapcak bişi yok dedim senin tercihin ne diye sordu ben ben korkumdan erkeğim dedim.Kendiside bir iki defa denediğini söledi benim tercihler demem onu rahatlatmış olsa gerek konuyu hep oraya getirdi.sonra ben saatin geç oldunu kalkmam gerektiini söledim.oda isterse ona gidebileceğimizi evinde bişiler içebileceimizi teklif etti bende hemen tamam dedim.evine doru yürüdük evine çıktık oturduk sıcaktı ve sana şort verebilrim dedi bende olur dedim benim odamda giyine bilirsin dedi.Ve bomba delikten beni izliyomuş herşeyi gördü tabi çaktırmıyo içeri gittim pis pis gülüyodu neden sakladın dedi neyi dedim anlattı.aslında çok hoştun öle takıl istersen dedi.anlamıştı yapcak bişi yoktu ve susarak içeri gittim kız arkadaşının kıyafetleri olduğnu valizinden alabileceğini söledi direk baktım hemen kısacık bi etek gene benim içimdekiler felan bi baktım küt peruk makyajda yaptım hava aydınlancak diye çok korktum sat daha 3 tü ve içeri gittim yanına oturdum.harikasın dedi ve saıldı elimden tutup odasına götürdü sonra orda tekrar sarıldı elleri kalçalarımda boynumdan öpüyor ve kokluyordu.Kalçalarımı yana ayırıyor terlemiş götüme parmağını sokmaya çalışıyordu.eyildim şotunu indirdim o güzel şey önümdeydi başıan bir öpücük kondurdum azım kurumuştu heyecandan içeri gittim bir ydum bira aldım hemen geldim ve yatağına uzanmış penisiyle oynuyordun bacaklarınınarasından süzülüp azıma aldım ve deli gibi yalıyordum.sonra beni altına aldı ve soydu güzelce deliğimi kremledi yavaşca içime girdi yanıyordu.yapcak bişi yoktu artık içime sonuna kadar soktu ve bi yandanda boynumu emiyordu artık onun kız arkadaşı bendim ve git gellerle içime hykırarak boşaldı.büraz üzerimde kaldı ve kalkıp tuvalete gitti o arada bende duşa girip içimi temizledim sonra baktımki biraz kan var sildim giyindim o duştayken hemen çıktım.çok tatlı bi akşam sabahı ve yanlızlığın güzelliğiydi:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.