Sayfalar

12 Şubat 2014 Çarşamba

Murat ile Aycan

merhaba ben aycan. murat ile olan hikayemi anlatacağım murat ile arabamızın bozulması sayesinde tanıştık murat bize ilk geldiğinde hoşuma gitmişti bir türlü açılamıyodum ona kocamın arkadaşıydı çünkü günler ilerledilçe murat aklımdan çıkmaz olmuştu onu görmek için bir bahane uydurdum bir güneşime beni doktora getirmesin oda patronunun izin vermediğini söyledi peki muratla gitsem olurmu dedim oda tamam işi yoksa getirsin dedi çünkü murata güveniyodu neyse muratı bizi çağırdım gündüzdü ve kimse yoktu bizde  murat gece işe gidiyordu neyse geldi ne içersin dedim farketmez dedi bana biraz daha oturduk ben eğilince kilodumu gördü galiba arkan açıldı diye uyardı  bende  eeee ne olmuş hiç don görmedinmi dedim murat biraz tebessüm ederek bu kadar beyazını görmedim dedi sonra yanın oturdum şu an ne yapmak isterdin dedim bana yan yan bakarak arkadaşımın karısı olmasan seni çoktan anlarsın ya dedi ben anlamam dedim anlat dedim anlatılmaz yaşanır dedi murat e yaşayalım dedim aycan siktir git beni günaha sokma dedi ne o korkuyomusun dedim tam öyle derken dudağıma yapıştı ve amımı olşamaya başladı acayip bi zevkti bu sonra durdu olmaz aycan arkadaşımın karısısın dedi bende kızarak murata ne korktun dimi dedim demez olaydım murat beni bir aceleyle soydu üzerimde hiç bişey kalmamıştı amımı yalamaya başladı ben çıldırıyordum çok güzel sevişiyordu

eşim muratın yaptıklarının 10da 1 ini bile yapmamıştı evlilik hayatımız boyunca ve o kalın sikini çıkardı sanki bir kol gibiydi yavaşca amımı dayadı ve benb acı çekerek zevk almaya başladım eşiminkinden 3 kat büyüktü muratınki ve sonunda kökledi ben zevkten uçuyordum  git gel yapmaya başladı ve ben 5 dakikada boşaldım murat yarım saat boyunca boşalmadı

eşiminkinden 3 kat büyüktü

ve yarım saat içinde ben tam 6 kereazm oldum murat hem bizimle gezmelere geliyor hemde aşığım gibi yanımdan ayrılmıyordu ve her fırsatta muratın yarağını yiyordum bizim evde onların evinde eşim sabahkarken vakit buldukça ama bu aralar eşimle muratın arası bozuk ve ben muratın yarağına tam bir aydır yiyemiyorum ve çılgına dönüyorum çünkü eşiminki çok küçük muratınkı hep aklımda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yaparken lütfen seviyeli olalım.